Reklamacje
Jeżeli uważają Państwo, że otrzymali towar posiadający wady lub uszkodzenia wynikłe w skutek transportu, prosimy o dostarczenie stosownych zdjęć ukazujących skalę uszkodzeń lub wad, na adres skrzynki pocztowej awohome.pl@gmail.com oraz telefoniczny kontakt z obsługą sklepu AWOHOME pod numerem infolinii 530 581 587
Osoby zajmujące się reklamacją niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia podejmą kroki w celu jej realizacji. Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku.
Zwroty
Jeżeli z jakiejś uzasadnionej przyczyny, po dokonaniu zakupu w naszym sklepie internetowym, stwierdza Państwo że chcą zrezygnować z nabytego właśnie towaru, naturalnie istnieje taka możliwość. Na skorzystanie z takiego prawa mają Państwo czas do 30 dni od czasu dostarczenia zakupionych przedmiotów. Warunkiem jest aby towar był nie używany, przedłożenie dowodu zakupu oraz dostarczenie nam odpowiedniego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W takiej sytuacji niezbędne jest również oryginalne opakowanie zakupionego przedmiotu. W przypadku nie dotrzymania warunków zwrotu zastrzegamy sobie prawo do wypłacenia nie pełnej kwoty uiszczonej za zakupione przedmioty.
Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi który nie zastosował się do warunków zwrotu towaru.
Towar zwracany do naszego sklepu, należy starannie zapakować tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jest to OBOWIĄZEK nadawcy przesyłki. W przypadku gdy klient nie zabezpieczy towaru właściwie, a ten wróci do Nas w naruszonym stanie również zastrzegamy sobie prawo do nie wypłacenia pełnej kwoty za zakup przedmiotu bądź nie wypłacimy jej wcale a klientowi przedłożymy PROTOKÓŁ USZKODZENIA TOWARU sporządzony z kurierem doręczającym przesyłkę. W takiej sytuacji klient na własna rękę będzie musiał ubiegać się od firmy realizującej dostawę zwrotu pieniędzy za towar.